Grand Divisions

Tennessee Equality Project seeks to advance and protect the civil rights of our State’s gay, lesbian, bisexual and transgender persons and their families in each Grand Division.

Tuesday, September 30, 2008

TEP to pursue medical decision-making bill in 106th General Assembly

If you've ever had to take your partner to the emergency room, then chances are you've wondered, "Will they let me go in? Will I be able to help make the decisions that my partner would want?" In the very worst cases, you may have wondered, "Will I get to be there at the end?"

These situations are painful enough without the added burden of worrying about whether a health care facility will recognize that you really are part of your partner's family. Some hospitals do a wonderful job of giving equal recognition to partners. Others put up road blocks that result in tragic consequences.

TEP believes that all persons in Tennessee ought to have the comfort of knowing that they can be with the ones they love during health emergencies. When the General Assembly reconvenes in January, we intend to advocate legislation that would offer more protections for those facing these situations.

1 comment:

mostafashaban said...

شركة مكافحة حشرات بالخبر
مع دخول فصل الصيف نجد إنتشار الحشرات في المنازل والمزارع والكثير من الأماكن الاخرى حيث إن كثرة الحشرات تسبب الإزعاج والقلق لربات المنزل وإلى جميع المواطنين وبالتالي قامت شركة مكافحة حشرات بالخبر على تقديم خدمة مكافحة حشرات بالخبر على أعلى مستوى ممكن في إبادة جميع الحشرات المزعجة .
شركة مكافحة حشرات بالخبر
تقوم الشركة على التخلص من حشرات البق والصراصير والجراد والناموس والذباب بالإضافة إلى إنها تكافح الوزغ والثعابين والفئران والنمل وغيرها من جميع الحشرات الزاحفة والحشرات الطائرة حيث أن لها القدرة الفائقة على التخلص من هذه الحشرات بشكل فوري مع ضمان الجودة العالية بالعمل .
شركة رش مبيدات بالخبر
تتميز شركة رش مبيدات بالخبر برش المبيدات القوية التي لها تأثير قوي وفعال في إبادة الحشرات والتخلص منها بشكل نهائي حيث لدينا مبيدات مكافحة بق الفراش ومكافحة الصراصير والفئران ونمتلك أقوى المبيدات الحشرية التي لها قدرة على إبادة النمل الأبيض والنمل الأسود وتعمل على مكافحة العتة من خلال المبيدات الحشرية الإلمانية والأمريكية بالإضافة إلى إن لها القدرة على إستخدام الاجهزة الطاردة على الفئران والحشرات الأخرى .
نوفر أفضل طاقم له الخبرة الواسعة في التخلص من الحشرات بشكل نهائي ولهم القدرة على طرق إستخدام الأجهزة والمبيدات الحشرية القاتلة للحشرات كما إنهم مدربين على مستويات عالية على أيدي أمهر الخبراء والمختصين في مجالات مكافحة الحشرات ورش المبيدات .
https://forsan-dmm.com/anti-insect-company-in-khober/
لمزيد من خدماتنا
شركة مكافحة حشرات بالدمام